Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 07 apr 14, 13:57

Tror vi kan bite greit ifra oss i år. Men det første man bør gjøre er å ta det kapteinbindet ifra Grorud.Han er ikke en kaptein! Slutte med å slå så mye høye baller opp for Stene da han ikke er  den beste hodespiller akr! FFK spiller best fotball hurtig langs bakken! At Masalin skal trene seg selv er vell ikke akr det beste det hel. Største problemet er, hvem skal score målene for FFK? var det noen her inne som så Brann-Stabæk på tv igår kveld? Spissen til stabæk var en skikkelig spiss som fighter som en gud på topp alene. Sånn spiss er det lenge sia jeg har sett i FFK! Men satser på at dette snur og at FFK får en bra sesong i år!  Jeg ble ikke skremt av det jeg så igår, synes mange av FFK spillerne var gode som også fortjener et klapp på skulderen(Bra jobbet).

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340