Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 05 feb 14, 12:18

Opprinnelig postet av Topscorer

Nå er ikke forsiden oppdatert på snart et halvt år. Hva med å legge ned hele greia eller spørre FFKadm. om de vil overta.

Hva mener du vi skal gjøre da? Diskutere klubben og laget når ingenting spennende what so ever skjer i klubben om dagen? Null rykter, null spillere inn, dårlig sesongkortsalg osv osv.

Vi kan ikke legge ned denne siden selv om det går dårlig med Fredrikstad Fotballklubb. Vi må bare håpe at laget skal være godt nok til å rykke opp i år, selv om jeg er fryktelig skeptisk da jeg mener vi ikke står noe sterkere i år enn i fjor.

Som sagt - det er null entusiasme fra klubbhold som sendes ut til lokalbefolkningen og supporterne. Kun spare, spare og spare. Sikkert god klubbdrift, men forferdelig ødeleggende for supporterne som sliter med å finne engasjement. Når man i tillegg kun har solgt ca 1300 sesongkort sier det alt. Elendige tall, intet mindre.

Jeg har kjøpt mitt sesongkort for lenge siden, men akkurat nå gleder jeg meg akkurat like lite som i fjor til sesongen starter. Jeg håper noe skjer rundt klubben slik at jeg og mange andre begynner å prate positivt om klubben igjen.

At moderatorene/skribentene som drifter denne siden ikke skriver og legger ut noe skjønner jeg godt. Man må være motivert og ha tid også. Som de har sagt tidligere - alle her inne har mulighet til å skrive saker/artikler, sende de inn, få de redigert og publisert.

Istedetfor å klage på ffksupporter.net, kan du kanskje bidra litt selv? (For min egen del gidder jeg ikke, noe som er en ærlig sak). Men da kan jeg heller ikke klage på kvaliteten her inne.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f