Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 12 nov 13, 09:22

 

Jeg synes det har vært veldig greit å høre både Jockes historie og det som blir sagt av Bakkerud idag. Jeg har ingen problemer med å ha to tanker i hodet samtidig, og klarer helt fint å se nytten av å få frem alle fakta fra tidligere samt å se fremover. Jeg har behov for å forstå hvordan klubben ble kjørt så til de grader i dass, om ikke annet for å hindre at dette skjer igjen. Å feie fortiden under teppet har man gjort i FFK flere ganger tidligere, og man har, i alle fall inntil nå, ikke lært av tidligere feil. Så kan man diskutere hvor mye nytt som egentlig fremkommer, men jeg synes det er bra det FB nå gjør.

Når det er sagt har jeg stor tro på "nye" FFK med en god og tydelig daglig leder som jeg er helt sikker på er rett mann på rett plass. Man har fått ryddet opp i tullet med to styrer og interne stridigheter. Man har blitt kvitt personer som ikke bør være veldig stolte av jobben de har gjort for FFK. Vi har nå alle muligheter for å bygge opp klubben på nytt, noe jeg er helt sikker på vil skape både tillit og entusiasme blant supporterne og byen generelt. Med tillit, entusiasme og en sunn klubb både økonomisk og administrativt ligger alle forholdene til rette for sportslig suksess. Akkurat nå kjenner jeg det er veldig lenge til 2014 sesongen sparkes igang...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f