Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 10 nov 13, 20:33

Husker jeg for fire-fem år siden skrev her inne at vi burde se på Godset og ta en skikkelig opprensking og at dette ville på sikt være det beste. Fikk ikke mange med meg den gangen, men det er vel få som er uenig i dag. Vi er ikke engang en skygge av oss selv, mens Godset fremstår som mønsterklubben fremfor noen i Norge akkurat nå. Driver så vidt jeg vet greit økonomisk, spiller fantastisk fotball, har en spillerstall for fremtiden med flere spillere som kan gi gode penger ved spillersalg i fremtiden og fremfor alt så virker det som om alt er fryd og gammen i klubben. Ingen interne stridigheter å spore der og alle drar i samme retning.

Kontrastene kunne vel ikke vært større til FFK i dag.

Dumt at Tromsø rykket ned også, de vil bli en farlig utfordrer til neste år om vi skulle klare å reise oss. Skulle likt å se tabellutviklingen til Tromsø i år. De startet vel bra og lå an til medaljer og så forsvant absolutt alt mot sommeren og høsten.

Sarpsborg svevde mellom direkte nedrykk og langt opp på tabellen etter ledermålet mot Viking, men datt ned til kvalifiseringsplass. Kan ikke skjønne at de ikke skal klare den mot Ranheim, laget som egentlig ikke vil rykke opp ettersom jeg har skjønt. Sarpingene har ikke akkurat gått av skaftet for å se klubben i år, men tviler på at Ranheim er noe som fenger den jevne trønder heller, så om snittet i Tippeligaen ikke skal gå enda mer ned, så bør smurfene få bli der oppe, selv om jeg personlig håper de rykker ned.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f