Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 27 okt 13, 14:06

Det største håpet mitt for neste år er at vi til tross for lite å rutte med kan bytte ut vår spiss. Jeg føler at mye av spillet stopper opp i Stene. Derfor håper jeg litt at Ranheim rykker opp slik at Stene vender tilbake så vi kan hente en spiss som egner seg bedre som alenespiss. Jeg har alltid hatt litt sansen for Dos Santos i Kisa, og Tuelo Johannesen.

Det er svært gledelig at unggutta får erfaring i Adecco allerede i år.  Forhåpentligvis blir Durè den sjefen han kan være sånn at vi kan bygge laget rundt den unge sentralstammen Durè, Julius og ny spiss. Hvis Åsheim, Lønn Jensen, Begby, Standerholen, Shaswari og Westgaard tar ytterlige nye steg så kan det bli et herlig og spennende lag, men det er for mye forlangt at alle skal ta ytterligere steg. Mangler selvsagt rutine, men Grorud og Martinsen oser uansett ikke av rutinerte egenskaper spør du meg.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f