Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5416

Lagt til: 07 okt 13, 22:33

Kjempeunderholdende kamp. Morro var det. Har ingenting å klage på

Björnsson stod bra og hadde flere kampvinnende redninger. Likte også at han brukte et FFK badehåndkle(?) som kappe etter kampen. Han var litt opptatt av å vise det fram også virket det som ;-)

Ramberg spiller vel sin beste kamp for året og løper helt til fløyta går. Makan til arbeidsinnsats han la ned i dag. Det samme kan man si om Julius.

Standerholen var en fryd å se på, spesielt i første omgang. Gjør mange riktige passningsvalg. Jeg ble egentlig litt sur på han når han ikke spilte på Westgaard sin førstebevegelse men heller gikk litt til og spilte Shaswari da det ble straffe. Viste seg at han hadde rett og jeg tok feil :-)

Morro at også Begby får debuten sin. Var vel ikke borti ballen, men var villig det ene minuttet han fikk. Bra vi benyttet sjansen til å gi han debuten.

Kunne sikkert ramset opp mye mer også. Er egentlig veldig fornøyd i dag selv om vi slipper Glimt til en del store sjanser.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340