Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 28 sep 13, 10:53

Det skjer saker og ting. Drillo trer til side og går vel nå inn i pensjonistenes rekker, og Per Mathias Høgmo overtar.

Jeg oppfatter Høgmo som en trener som er av Drillo-skolen, men mye mer åpen for nye impulser enn læremesteren. Han har jo gjort det bra med Djurgården i det siste, og har tidligere vekslet mellom treneroppgaver for klubblag og diverse landslag.

Selv sa han blant annet dette til pressen i går: "Jeg kommer til å bruke ekstremt mye tid inn mot spillerne mellom samlingene. Jeg vil jobbe tett med dem pedagogisk, men også nor det gjelder spillestil. For at de skal være mentalt forberedt på hvordan vi ønsker å spille når de kommer på samling".

Det virker i hvert fall som Høgmo allerede har klare idéer om hvordan han ønsker å gjøre jobben. Det kan ikke være noe annet enn bra for landslaget. Jeg håper spillerne er innstilt på å gi jernet for å gi sin nye sjef en god start på jobben, og dermed redde æren ved i det minste å sikre andreplassen i kvalikgruppa.

Neste kvalifisering er mot EM 2016. Denne gang er EM utvidet til 24 lag, og da begynner det å bli såpass mange at Norge absolutt skal være blant disse.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f