Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 09 sep 13, 10:39

Det er forskjell på egne meninger og faktum. Som at Ultrasbussen aldri har vært ultras, og at fotballen har hatt bråk helt siden dens fødsel.

1. Jeg har ikke sagt at det ikke eksisterer bråk blant ultras, jeg sa at dette ikke er noe spesielt med ultraskulturen. Blant de ivrigste supporterne har det vært bråk lenge før noen hadde hørt om ultras.

2. NEI, Ultrasbussen er ikke ultras. Dette kommer jo fra grupperingen selv.  Definisjonen vil jeg si ligger hos dem som faktisk står bak grupperinga, ikke deg. De er nært knytta til skinheadkulturen fra 80-tallet og har historisk hatt med seg mange blitzere fra miljøet i Oslo. De har aldri vært, og vil aldri være ultras. Dette er bare tull.

3. Ingen, hverken BRH eller Supras har noen gang prøvd å bestemme hvem som er velkomne eller ikke. Dette er regelrett løgn. Det har alltid vært bred enighet om at alle er velkomne på tribuna. På en supportertribune for stående, syngende tribune forventes det at man bidrar, sånn er det på alle stadioner i verden. Sånn var det på PH-feltet også før. Det var faktisk en større internjustis på dette tidligere.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f