Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 01 sep 13, 19:12

Noen få betraktinger om ståa pr idag.

Vi har et lag som desverre er et 'midt på treet' lag i Adecoen. Vi har noen få spillere som kan holde ok, TL nivå,men disse spillerne har IKKE hevet laget noe særlig iår. De har heller havnet på et lavere max nivå,enn hva som kreves. Eneste spillere som kan være fornøyd med spillet sitt hitill er etter min mening Masalin og Julius. Standerholen har også potensiale,og den dagen han slutter med den 'dansinga' si,han skal på død og liv ta alle Ronaldo sine finter på en gang,da har han potensiale.

Klubben har trenere som ...ja ...de 'trener' på å bli trenere. De er sylferske i treneryrke, og jeg har ment og mener fortsatt at en klubb som FFK,med det trykket som er ifra historien og omgivelsene, trenger en rutinert trener....en samlende trener,som kan ta vekk det betydelige presset det faktisk er å spille i denne klubben.

Håpet er at stadion saken blir løst innen 2014 sesongen starter,og at klubben får midler,slik at man kan forsterke laget. Kanskje både spillerinvest,og sponsorer,vil bidra på en bedre måte i 2014,enn tilfelle har vært tidligere år.

Ja...jeg er klar over at klubben må bygge seg opp ifra bunnen,men har en klubb og en by som Fredrikstad egenlig tålmodiget til det? Jeg ville investert i en tydelig lederskikkelse som HOVEDTRENER-------Wibe og Ophaug må bare fortsette,som hjelpetrenere.....de to sistnevnte er IKKE dårlige,men de er begge i en læretid,og læretid har ikke klubben råd til,etter min mening. 

Kan faktisk ende med 2 div spill,hvis klubben ikke klarer å innvestere i en god hovedtrener....en trener som også kan få inn forsterkninger.......for forsterkninger vil klubben trenge,om vi skal drømme om TL spill iløpet av 1-2 år.

Oppsummert: etter min mening har vi pr idag 3-5 spillere som holder et ok nivå,resten underpresterer altfor mye,og altfor ofte. Dette er en trener-oppgave ...Se hva en erfaren trener betyr ...se til Moss.......og når de får inn en trygg,erfaren trener,skjer det noe med laget. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f