Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 14 aug 13, 21:09

Enig med plankekæll i egentlig alt. Synes de første 70minuttene er ren glede. Tidvis kombinasjoner på et høyt nivå. Det blir nesten litt for lekent (les: noncholant) periodevis. Aleesami- Adamaramola-Shaswari-Standerholen har fantastisk samhandling, mens ballen hadde en tendens til å stoppe opp hos Jabbie og Ramberg.

Børs:

Jensen: 4 Får et trøsepoeng fordi han er ung. Virker utrygg i mange situasjon og sprer nok ikke nødvendig trygghet. Kommunikasjon kan også ha LITT å si for tellefeil, selvom hovedansvaret er på stopperne

Aleesami: 5 Scorer et mål og er også ellers delaktig offensivt. Bidrar med å skape liv på siden sin, men sliter dessverre litt defensivt til å bli en toppspiller.

Grorud: 2 Når det går trått forventes det at kapteinen skal ta ansvar. Han klarer ikke å ta kontroll og er istedet selv sterkt delaktig i flere av målene imot. 

Durè: 4 Det er kjempe deilig å ha en stopper som klarer å slå en pasning igjen! Jeg har stor sans for spillende stoppere og gleder meg derfor stort over å få Durè tilbake. Han må allikevel ta si del av barneskoletellingen.

Martinsen: 5 Martinsen er ekstremt lite heldig med ballen mellom bena til å spille offensiv back. Allikevel får han en assist i dag og redder oss flere ganger deffensivt selvom han står litt feil noen ganger. Jobber gjennom hele kampen.

Jabbie: 4 Jeg er ikke så overbevist som flere andre. Deffensivt er han god i starten av kampen, men også i den perioden stopper tempoet alt for mye når ballen havner hos han. Rytmen blir litt ødelagt.

Ramberg: 5 Den usynlige jobben til Ramberg ble mer synlig etter at han ble byttet ut. Det er for mange støttepasninger fra kråkerøys sønn. Til å være en så smart spiller kunne man forventet litt mer kreativitet.

Adaramola: 9 Ja, jeg vet at han var like dårlig bakover som alle andre. Men herregud for en spiller. Målene alene gir over 8. I første omgang styrer han tempoet og alt annet utpå der. Tipper at Vard sine spillere diskuterte om han var den beste de har noen gang spilt mot på vei hjem.

Standerholen: 6 Når Stander er på høyde blir backen svimmel. Er ikke like synlig gjennom hele kampen, men er allikevel en av de største grunnene til at vi var gode da vi var gode.

Rozhat: 6 Ganske det samme som med Standerholen. Hadde så mange sjanser at han burde puntktert kampen egenhendig. Etterlater seg også litt mye bak seg.

Steene: 4 Scorer et deilig mål, men klarer ikke inkludere seg nok ellers. I andre omgang er han totalt fraværende.

 

Byttene: Solberg ble for offensiv og bidro til at midtbanen raknet. Momo jobber og sliter i stopperne og lager rommet adaramola scorer i. Jeg er fan av Momo!

Wibe Lund: 6,66 Jeg storkoser meg i 60 av 90 minutter. Noe som gir en tredjedel av kampen. Han ser når laget begynner å slite, og prøver å gjøre grep selvom grepene ikke lyktes. Neste gang kampbildet blir som det her under hans ledelse blir karakteren vesentlig dårligere. Kampen var et stort tilbakesteg i det deffensive arbeidet og han har nok å sette fingrene i.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f