Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 aug 13, 14:15
Endret: 13 aug 13, 14:16
Endret av: Costanza

Jeg ønsker aldri å henge ut enkeltspillere, men har i lang tid ment at Lars Grorud er den svakeste midtstopperen vi har hatt de siste ti årene av de som har spilt et visst antall kamper i den posisjonen. Gårsdagens kamp var muligens (forhåpentligvis) et bunnpunkt, men han har over lang tid prestert altfor svakt. Ettersom jeg heller ikke ser noe nevneverdig utviklingspotensial i spilleren, er det litt trist at vi ikke lar yngre og mer talentfulle midtstopperkrefter opparbeide seg verdifull kamperfaring på Adeccoliganivå, og gjennom det kanskje utvikle seg til TL-nivå når/hvis den dagen skulle komme igjen med det første. Lars Grorud (og forsåvidt Vidar Martinsen) er uansett ikke spillere som er gode nok til å holde oss oppe i Tippeligaen hvis vi skulle komme tilbake dit i løpet av et par år.

For øvrig er også jeg relativt enig i Plankekæll sin analyse over kampen og målene i går.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f