Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 13 aug 13, 14:03
Endret: 13 aug 13, 14:07
Endret av: Rey

Stort sett enig i ananlysen din, men er ikke enig i en fem som karakter til keeper. To av de gangene hvor vi reddet på strek kom fra dårlig feltarbeid av keeper. Ellers virket han ikke veldig sikker. Det kan vi selvfølgelig ikke regne med heller i og med at han er så ung og urutinert som han er, men at han er ung og urutinert skal ikke være en faktor når man gir karakter etter min mening.

Ellers er jeg ganske sikker på at Wibe Lund ikke er enig med deg i en syver til Adaramola. I intervjuet på fredrikstadfk.no var han rasende på hvordan han oppførte seg defensivt i perioden hvor vi kollapser. Du sier jo også selv at han gjør en dårlig jobb på 4-3. Syns ikke de to målene hans veier opp.

Det jeg håper Wibe Lund har lært etter denne kampen er at Solberg ikke kan byttes inn for Ramberg og forvente at han skal gjøre samme defensive jobb. Det var vel ikke stort mange andre alternativer på benken i dag, muligens Rafn kunne tatt den jobben. Jobbinga der hadde i hvertfall ikke vært noe å utsette på. Men hvis det er slik at Ramberg ikke holder en hel kamp må man ta høyde for det når dem tar ut troppen og ha et alternativ til han på benken. For eksempel Westgaard?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f