Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 12 aug 13, 20:46

Det er det dummeste jeg noen gang har opplevd at Vard utligner til 4-3.. Herregud for et lag vi er supportere av. Neste gang vi skal spille kamp mot et lag vi "bør" vinne mot så skal jeg tippe mot FFK - kommer til å tjene meg forbanna rik på disse latterlige prestasjonene.

De gjør jo SÅ mye spennende og bra, men brått så når man bunnivået og da SOVER de virkelig.

Positive idag for meg uten tvil Adaramola - for et toppnivå denne karen har. Jabbie imponerer meg kraftig, han hadde til og med passninger idag som var riktig så fine. Og til slutt Shaswari som jeg hadde gitt opp litt, men imponerer også idag - allikevel må han sette sjansene han får. Elendig uttelling.

Dommeren idag skjønner jeg forøvrig ikke en dritt av.. Rett på straffa fordel Vard, men på minst to-tre situasjoner fordel FFK er han ikke i nærheten av å vurdere straffe engang.

Nei.. Blandede følelser idag. 3 min igjen da.. Go go..

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f