Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 12 aug 13, 09:35

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Både Dominic og Fofana har jo tatt nivået senere.

Har de det? 

Adiyiah hadde et sjokkerende godt ungdoms-VM for noen sesonger siden. Etter dette har vel "ingen" hørt noe fra han. Han har vært på lån i et par tre klubber både i Italia, Serbia og Tyrkia. Han spiller nå for Arsenal Kiev i Ukraina der han har nettet inn hele 4 mål på fattige 26 kamper. Han har 5 seriemål for sine profesjonelle klubber på 6-7 sesonger. Strålende! Dette er FFKs soleklart beste salg noensinne mtp kvalitet målt opp mot salgssum.

Fofana har spilt bra i den armenske toppserien for Shirak. Nivået vet jeg ingenting om. Partizan Beograd fra Serbia har nå kjøpt han før denne sesongen. Det blir spennende å se om han tar det nivået. Han fyller straks 24 år, så han har jo god tid på seg til å bli en god spiss.

Hva disse har gjort etter FFK er uansett uinteressant. Jeg prater om hva afrikanske spillere har gjort i Fredrikstad Fotballklubb.

Men som jeg har forstått er vår nye spiss Alagie Sosseh født og oppvokst i Sverige, så det er jo lov å håpe. Jeg velger å være forsiktig optimist. Skeptisk er jeg, men her kan FFK ha gjort en billig og god handel.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340