Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 06 aug 13, 23:39

Opprinnelig postet av Rey

EDIT: Eventuelt så er det jeg som er dum og ikke helt skjønner hvordan ting funker. Jeg har gått ut i fra at man ikke har kunnet betjene noe gjelden som er i systemet, men de har kanskje nok penger i systemet fra før av til å dekke de minste kravene som totalt utgjør ca halvannen million (i følge tidligere nevnt pressemelding)?

Ække dum du da vel!

I fb-no står det:

FFK Sport AS unngår konkurs - ALLE ETTERGIR GJELD

Den eneste som ikke hadde svart var Forsberg, som var forhindret fra å svare grunnet ferie. Totalt så er det blitt ettergitt 23 mill, Værste står for 18 av disse.

Sport AS er dermed gjeldfri, Sport AS kan avvikles og FFK som klubb kan overta driften. Stadion blir sannsynligvis kommunalt eid, og FFK får da samme rammebetingelser som Snullåtte og Godset, som begge betaler en overkommelig leie til kommunen og som begge (Godset også vel?) har all drift i klubbens regi.

I alle fall jeg sender en varm tanke og takk til Værste for å ha vært løsningsorienterte i denne saken og foretatt beslutninger til klubbens beste.

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f