Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 23 jul 13, 13:06
Endret: 03 aug 13, 11:04
Endret av: Rey

Ferien er endelig over og spillerne er tilbake i trening. Lars Bakkerud er fortsatt sykemeldt og Wibe-Lund har fortsatt ansvaret. I dagens F-b (Bare papir så langt, kommer sikkert på nett snart) sier Wibe-Lund at vi så langt i sesongen har sett identitetsløse ut noe jeg vel må si meg ganske så enig i. Han sier også at i og med at han fortsatt har hovedansvaret så vil han begynne å sette sitt eget preg på laget og vurderer å legge om til 4-3-3 da dette passer spillertroppen vår bedre enn 4-4-2, men det er vel kanskje litt tidlig å legge om allerede nå? Det virket i hvert fall som om endringene ikke kom til første kamp

For Adaramola er statusen noe uavklart. Håper han fortsatt er FFK-spiller til søndag.

Aleesami pådro seg en liten skade da han var i Kalmar og trente ikke for fullt i går, men regner med han er klar til kamp

Forøvrig er Lars Grorud suspendert til denne kampen. Regner med at Dure er klar til denne kampen

Standerholen har vært veldig varierende i år, så litt usikker på om jeg vil at han skal starte, men håper ferien har gjort ham godt.

Håper på dette laget.

Masalin

Lønn Martinsen Dure Aleesami

Halvorsen Adaramola Ramberg Standerholen

Stene Momo

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f