Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 21 sep 04, 23:52
Endret: 21 sep 04, 23:54
Ser bilder fra Dinamo - Hajduk, her nå, HEFTIG!!! Men det er vel ikke lov med bluss på norske tribuner?

For å følge opp den forrige posten min, så vil jeg si at vi i Plankehaugen på kort tid har klart å etablere oss som en meget bra supportergjeng, og da mener jeg at vi bør fortsette den greia vi har begynt på, og lære av de som har mer erfaring enn oss på dette området. I denne sammenhengen er Klanen for små, vi må se til andre land, som Kroatia eller Frankrike (mener det var Strasbourg noen la ut en fet link til her tidligere), for å lære mer. Tenk dere, om et år eller to, eller tre, når vi reiser til Danmark og Sverige for å spille Royal League, vi kommer ikke til å være noe dårligere enn noen av de supportergjengene vi møter der!

Er det forresten noen som kan tipse om noen klubber med særdeles bra supportere der ute?

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340