Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 01 jul 13, 21:50

Selv om en trener har en høy utdannelse,er han/hun IKKE automatisk en god trener. Er ikke så lenge siden TFA, ikke var brukanes,i veldig manges øyne, som A-lagstrener.....mens nå er han plutselig veldig god som juniortrener med en lønn på 200k? 

Vel...jeg tror at her er det masse ,som almenheten IKKE vet om,som går på samarbeid,mennesklige forhold/relasjoner osv,osv,osv. Etter mitt syn,bør FFK som klubb,med DET trøkket som er i denne klubben,ha en samlende A-lagstrener/Leder,som virkelig klarer å samle både publikum,sponsorer og administrasjon. En som kan skape BEGEISTRING og optemisme. Vi trenger en VINNERSKALLE.

Jeg slenger hodet mitt klar for hugg: er en mann som kan gi FFK posetiv ånd...og det er Nils Arne Eggen. Tenk hvilken interesse det ville blitt ifra media ,og tenk hvilken utfording dette ville vært for Eggen sr . (ja,,,sikkert utopi å tro det kunne ordnet seg,men vi trenger virkelig en LEDER med sror L,som kan dra klubben videre i posetivitens tegn)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f