Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 30 jun 13, 21:51

Opprinnelig postet av Jens G Best

Opprinnelig postet av Willy René


Dette med Meling og toppidrett Wang høres interessant ut, det virker som om det er klare planer for et utvidet samarbeid med Wang? Og at dette  har utløst de siste dagers hendelser på "ansettelses/sparkefronten" i FFK?

Nå vet jeg ikke om Wang har noen spesielle bindinger til klubben pr. i dag, men det høres unektelig interessant ut om det ble et utvidet samarbeid med dem.

Jeg prøver å la vær å se så mye dramatikk i disse hendelsene, tenker at det kanskje åpner seg nye og gode muligheter.

Tom Freddy Aune har vært lærer/sportssjef på Wangberg OG juniortrener samtidig og har fulgt opp de samme spillerene på treninger både i regi av skolen og i regi av klubben. Han har Europas høyeste treneutdannelse, erfaring som trener i Tippeligaen for under ett år siden og er svært godt likt av de jeg kjenner på juniorlaget (som samtidig går på Wang).

Å sparke ham er ikke en forbedring, det er en skandale. Dette har en eim av maktkamp, og jeg liker ikke lukta. 

Var det så at han tjente 200k på 20 % stilling? 

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f