Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 29 jun 13, 14:46

Jeg er enig i at oppsigelser av nøkkelpersoner som Jokke og Aune er uheldig. Når det er sagt, så vet vi ikke hvilke planer klubben har. Akkurat dét forventer jeg at det blir klargjort for oss supportere ganske raskt. Alt annet kan snu de seneste dagers optimisme relativt raskt.

slik jeg leste artikkelen i f-b om oppsigelsene virket det som om det var en liten åpning for at Jokkekan gå over i en annen rolle. Jeg har vel ikke helt trua på det. Da opplever jeg sannsynligheten for at FFK inngår et samarbeid med Wang i tråd med det samarbeidet Lyn hadde med NTG tidligere som mer sannsynlig. Det i seg selv trenger absolutt ikke å være av negativ karakter. Snarere tvert i mot.

Med FFK sin økonomiske posisjon så opplever jeg det som en selvfølge at kostnader må kuttes. Spesielt ettersom ny frisk kapital skal inn. Den nye egenkapitalen forutsetter nok at enkelte grep gjøres. Uten det er nok en kommende emisjon utenkelig. Jeg er dog enig med Holters og stiller meg spørrende til hvor kuttene gjøres. I det sportslige, javel. Nå kjenner ikke jeg organiseringen godt nok, men den øvrige administrasjonen er vel også kuttet til beinet? I henhold til norsk lov lar det seg jo heller ikke å si opp ansatte for å kort tid senere ansette nye personer i samme roller. Derfor må nok antall hoder ned, og arbeidsoppgavene fordeles på de som er igjen.

Jeg velger å være positiv inntil videre. Er det dette som skal til for at klubben får hentet ny egenkapital, kommunen og værste kommer til enighet om overtagelse av stadion som gir FFK helt andre og forbedrede rammebetingelser, så får vi bare godta det. Ingen er større enn klubben.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f