Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 29 jun 13, 12:08

Opprinnelig postet av Willy René


Dette med Meling og toppidrett Wang høres interessant ut, det virker som om det er klare planer for et utvidet samarbeid med Wang? Og at dette  har utløst de siste dagers hendelser på "ansettelses/sparkefronten" i FFK?

Nå vet jeg ikke om Wang har noen spesielle bindinger til klubben pr. i dag, men det høres unektelig interessant ut om det ble et utvidet samarbeid med dem.

Jeg prøver å la vær å se så mye dramatikk i disse hendelsene, tenker at det kanskje åpner seg nye og gode muligheter.

Det hadde vært lettere å dele din stoiske ro dersom klubben faktisk kom med noe mer informasjon enn at tre mann forsvinner ut. Etter din mening virker det som det er klare planer for noe. Jeg kan godt være enig i at det virker slik, og jeg håper at du har rett.

Spørsmålet blir da - hvorfor sier ikke styret eller daglig leder noe om eventuelle slike planer? Jeg minnes " Folkelighet, Respekt, Samspill,. Entusiasme" - fine ord, men åpenhet om ledelsens motiver er en forutsetning for alle disse. Når en populær mann som Jocke blir sagt opp, burde styret prompte ha forklart hva de tenkte å gjøre videre.

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f