Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 28 jun 13, 09:33

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Hvordan ser vi for oss en ideell modell for klubben fremover? En klubb med valgte representanter som styrer alt, eller et AS?

Ja si det....

S08 og Godset har vel ikke noe driftsselskap så vidt jeg vet og der fungerer vel klubbene utmerket ser det ut som. Dog så ville det være oversiktlig å ha driften i et AS, kanskje lettere å få inn mer profesjonelle aktører i et AS-styre.

Og så er det det med konkursrisiko og lisensen etc., men jeg vet ikke nok om forbundets regler og hvor de krever at lisensen skal ligge, jeg mener det er i klubben?

Modellen med kun et klubbstyre men med dyktige folk både på drift og økonomi og det sportslige ville kanskje være å foretrekke.

Dette blir nok utredet nøye, men jeg ser klare fordeler med en AS-modell, og i en slik situasjon som nå tegner seg så skulle det ikke oppstå situasjoner at enkelte styremedlemmer sitter på begge sider av bordet etc. som vi har hatt til nå, da vi ikke lenger vil ha noen binding til store eksterne enheter (Værste) som vi har nå.

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340