Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 28 jun 13, 00:17
Endret: 28 jun 13, 00:18
Endret av: Supreme NTM

Det er en vesentlig forskjell i å generelt spekulere i årsakene til én enkeltpersons sykemelding, noe som jeg mener er helt feil; og det å konstatere at det er et betydelig problem at to av klubbens viktigste personer blir sykemeldt omtrent samtidig under en pågående maktkamp innad i klubben. Da er det helt rimelig å stille spørsmålstegn ved samarbeidsmiljøet i klubben og om arbeidsmiljøet generelt. Da går det ikke på spekulering om enkeltpersoners sykemeldinger, men på det generelle miljøet i klubben som etter alle solemerker sliter hardt på arbeiderne.

Jeg ser jo helt klart poenget til Tone Beate om at man bør slippe spekulasjoner om enkeltpersoner, men at samarbeidsklimaet har vært dårlig er noe man virkelig bør sette spørsmål til og jobbe med å ta tak i. Å si at man trenger ro og vil slippe kritikk holder ikke, det har blitt gjort så alt for mange ganger før i denne klubben. Og det har blitt like ille, om ikke verre ved neste veikryss. Skal vi rydde opp i klubben så er dette ting som må tas med. Klubben må tåle at det stilles spørsmålstegn ved sykemeldinger samtidig på de to høyeste stillingene i sportslig avdeling under samme tid som det pågår en maktkamp i klubben om det sportslige. De aller fleste ser at her er det noe alvorlig galt med samarbeidsklimaet.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340