Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 23 jun 13, 18:56
Endret: 23 jun 13, 18:57
Endret av: aavdst

Og har de lært noe om informasjon? og kundebehandling? De kunne i det minste lagt ut en info om hva som skjer...om de forventer at det skal bli i orden igjen..en beklagelse..et eller annet...

Å være proaktiv med Informasjon sparer et selskap for så mye unødig misnøye og dårlig score... Får mannen i gata informasjon om tingenes tilstand, slår de seg fortere til ro...og kan til og med få sympati for selskapet.  Manglende info derimot;  det motsatte.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f