Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 18 jun 13, 08:08

Opprinnelig postet av Kai Roger

Slik jeg leser tallene som er presentert av daglig leder,på fredrikstad.no----så ser jeg at lønnskostnader spillere,er på litt over 20 mill i 2012. Er ikke denne veldig høy?..spesielt iforhold til 'alle' andre klubber,som er adecoklubb,eller kontra lag som Sogndal,Sandnes,Sarp osv? Har vi ca 20 mann i en tropp,så trodde jeg at denne lønnsposten var mye lavere.



Mener å huske at vi spilte i Eliteserien i 2012. Er ganske sikker på at lønnsbudsjettet er et annet i år.

En annen ting er hva som ligger i disse tallene. Er det inkludert trenere og støtteapparat? Er gammel moro som lønn til sparkede trener fortsatt en del av disse kostnadene.
Det som helt sikkert er med er arbeidsgiveravgift og sosiale kostnader.

Snur en litt på disse tallene og tar i betraktning av at det har vært en lønnsreduksjon så er jeg ikke sikker på at lønnen er på mer enn 450 000 +. Trolig en del mindre for de unge og litt mer for de etablerte


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f