Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 16 jun 13, 13:09

Opprinnelig postet av Erikk

Stilig å slå Mjøndalen som var en av forhåndsfavorittene, og 3-0 er helt konge. Jeg satt rett bak benken til Mjøndalen hvor Vegard Hansen var veldig aktiv første del av kampen men dabba av mer og mer. Rart det ikke kommer flere tilskuere når vi endelig fikk kamp på lørdag med pent vær.

Mulig de var av forhåndsfavorittene, men de har vært svake i det siste (som jeg nevnte i åpningsinnlegget). Jeg må innrømme at jeg ville blitt skikkelig skuffet om vi hadde tapt denne.

Når det gjelder tilskuertallet er det vel så enkelt som at når det er lørdag og pent vær, da drar folk flest på hyttene sine ved sjøen, eller ut i båt, og dermed er det bare den samme kjernen på drøyt 3000 pluss noen slengere som dukker opp. Jeg håper virkelig at vi får flere av hjemmekampene våre på søndager etter ferien. Dessverre er den siste hjemmekampen før ferien en ny mandagskamp ...

Jeg vil oppfordre klubben til å henvende seg til rette vedkommende og be rett ut om å få spille flere av hjemmekampene på normal tid på søndager.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f