Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 13 jun 13, 08:52

Opprinnelig postet av Ellis

Ble ikke mye effekt av den "åpenheten" man forsøkte å vise gjennom å presentere budsjett. Når to av de mest vesentlige personene i den sportslige ledelsen forsvinner ut i sykemeldinger tar det liksom litt "brodden" av det pinlige forsøket.

En ting jeg lurer på er hvorfor alle sitter så stille nå som det helt tydelig må gjøres store endringer i AS og klubbstyret. Både klubbens medlemmer og eiere bør aggere i dagens situasjon??! Hvis noen slår løs på huset ditt med en hammer gjør man vanligvis noe med det? Lett å sammenlikne med situasjonen som FFK er i nå.....

Som klubbmedlem kan jeg ikke gjøre annet enn å vente på neste årsmøte. Jeg kan, ved å samle inn underskrifter, tvinge fram et ekstraordinært årsmøte, som må varsles senest en måned før det skal avholdes.

Så vidt jeg vet kreves underskrifter  av en viss andel av medlemsmassen for å kunne avholde et ekstraordinært årsmøte, men jeg vet ikke hvor stor. Sikkert 60% eller noe sånt...

Eierne har jo alt investert store summer i systemet, så at de ikke gjør noe med klubb/AS-modellen er vel forståelig. Men hvis de var litt kloke ville de ha funnet en styreleder som har langt lavere profil og mindre historie.... På sikt burde jo eierene gjøre noe med det totale leie/avbetalings-nivået på stadion. 

En konk klubb er faktisk en dårligere betaler enn en nestenkonk klubb...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f