Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4681

Lagt til: 04 jun 13, 21:35
Endret: 11 jun 13, 22:21
Endret av: Rey

  Follo-logo      vs     FFK-logo

 

Nok en mandagskamp, denne gangen borte mot Follo som har fått en dårlig start på årets Adecco-liga. Som oss røk de også ut av cupen i 3. runde, og dermed har de kun ett mål for resten av sesongen: Berge plassen i Adeccoligaen. I det siste har de tatt to viktige seire mot sine kolleger under streken, borte mot Vard og hjemme mot Elverum. Da de endelig fikk spilt hengekampen mot Bryne endte det med 0-0, Forøvrig skal deres andre hengekamp, hjemme mot Hødd, spilles bare tre dager etter kampen mot oss.

FFK har fremdeles ikke klart å vinne to seriekamper på rad denne sesongen, men de neste kampene bør absolutt by på muligheten. Både denne mot Follo og den etter, mot Elverum, kan vinnes dersom innsats og prestasjoner er på nivå med de to siste hjemmekampene.

FFK har ikke møtt Follo veldig mange ganger - faktisk bare to: Seriekampene i 2010, som endte som følger:

Follo - FFK 1-2

FFK - Follo 1-3

Begge lag har sju poeng på sine fem siste kamper i Adeccodassen. Forskjellen er vel først og fremst at Follo nok er fornøyd med dette ...

Jeg håper å se samme lag som mot Ham-Kam dersom alle er friske. Og så håper jeg å se så mange som mulig i rødt og hvitt på tribunen. Mandag eller ikke, det er bare sju mil. Kom igjen, folkens. Møter vi opp på bortekamp kan vi støtte laget uten å gi penger til Værste Wink

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f