Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Satch

Juniorspiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 172

Lagt til: 29 mai 13, 14:56

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Haarek

Opprinnelig postet av Willy René

 
 

Det jeg lurer på hvor mye penger er det FFK trenger for en gang for alle komme ut av den hellvettes avtalen da?

Så vidt jeg har erfart av media så er det vel snakk om ca. 41 mill.

Er redd det ikke er så enkelt.... (om da 41 mill er enkelt i det hele tatt :)

For det første så ligger det vel noe tilleggsfinansiering i stadion as her pga betalingsproblemer - husker ikke helt men var det ikke en 7-8 mill?

Og så har jo Værste hatt diverse direkte og indirekte investeringer og kostnader.

Men man kan ikke se bare på Stadion. Hvorfor skal Værste sitte igjen med aksjemajoriteten i as'et om de ikke lenger eier Stadion? Sikkert ikke interessant for hverken klubb eller Værste, og garantert ikke noe Værste heller tar risikoen på å gjøre. Også her ligger det mye penger som enten er gjeldskonvertering eller innbetaling. Selvom mange av oss mener at konverteringen har kommet fra en urimelig avtale, så vet vi jo at det mener IKKE de som sikkert vil ha igjen disse pengene.

Og til sist : Å kjøpe ut stadion uten at den hele og fulle sannhet om ALLE avtaler som involverer Stadion ligger på bordet er skumle saker. Det mer enn antydes fra en del hold at det er leie "så det holder" også til Værste as på siden av selve Stadion as'et. 

Med andre ord : Skal det være et "spleiselag" i byen så må Værste være en betydelig bidragsyter. Ellers er det rett og slett ikke mulig å få til. 

De av dere som har mer koll på de konkrete tallene må korrigere om jeg er helt på jordet!

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f