Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 29 mai 13, 14:20
Endret: 29 mai 13, 14:26
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

 

Ja flott at F-b.no kommer med noe som kan kalles en virkelighetsbeskrivelse.

Det talllet er vel før stadioen er nedbetalt, og den skal "gis" gjeldsfritt tilbake til klubben.
Til sammenligning er restgjelden til Start Arena 100 mill, som det kom frem av konkursboet denne uken.

Hvis Værste AS vil, er det mulig å se for seg flere ulike reforhandlinger av den avtalen. Men da må Fredrikstad Energi, Brynildsen osv ønske det.

75 % av den, vel og merke. VIP-arealet er etter det jeg forstår utenom dette, og eies av Værste (dette vil ikke forandre seg).

Om summen på 41 millioner faktisk stemmer er jeg heller ikke sikker på (om dette er medregnet påbeløpte renter pdd, om det er det opprinnelige lånebløpet osv). Værste har jo spikret denne avtalen sammen med en leiesum under nedbetaling på 25 % av det meste av inntekter. Denne avtalen løper vel utgangspunktet  frem til 2027? Om de er interessert i å gå ut av denne avtalen er jo langt fra sikkert.

 

 

Forresten må F-B berømmmes for å for første gang skrive en artikkel som ikke er gjennom Værste-talerør. Veldig flott! Fortsett sånn! I mine øyne er kritisk granskende journalistikk den eneste nøkkelen til å få noe håndfast på bordet om avtalen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f