Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ellis

Knøttespiller
Ble medlem: 24 aug 06
Innlegg: 48

Lagt til: 28 mai 13, 19:16

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Jeg begynte å gå på stadion for å se fotball. Den gangen jeg flyttet til byen var laget i 2. divisjon, og fotballen var ikke den beste jeg hadde sett. Men jeg hadde glede av å følge laget. Raskt ble det nesten alle hjemmekampene. Aristokrat eller ikke, det var lite igjen av fordums storhet på den tiden.

Så skjedde det noe. Noen lokale næringslivstopper med stort engasjement for klubben satt i gang et prosjekt med å få FFK tilbake til toppen i norsk fotball. Vi jublet. Alle jublet. Og ingen stilte spørsmål om hvorvidt dette kunne være bærekraftig. Vi var jo en fotballby!

Det var ikke bærekraftig.

Jeg går fortsatt på stadion for å se fotball. Den er ikke den beste, men jeg har glede av å følge laget.

Den som vil straffe en eller annen ved å ikke gå på stadion, straffer bare seg selv.

Takk for et godt innlegg!

Ser at vi igjen får et slag i hode.... vi må selge spillere for å overleve. Hvorfor? Fordi negativiteten har tatt oss alle. Underkant av 4000 tilskuere bærer oss ikke fram til Tippeligaen. Vær så snille og kom på stadion. Gjør det mulig å unngå 2. div og et nytt mørke!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f