Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 20 mai 13, 20:22

Madrigal syntes jeg var meget svar i dag, for treg og bidro dårlig oppover på banen også. Ola lønn brude brukes i stede.

Julius vant mange baller og gjordde en god insatts i første omgang, men ble bare sløvere og sløvere (sliten?) pluss att han stort sett alltid skal ha ballen inn i midten og ikke ut på kantene

. Att grorud måtte ut var også en uheldig sak, han skaper mye trygghet og er god å ha bak der. Vidar er stor sett en som kjemper og gir alt, men synets også han var litt bleik i dag. 

Syntes vi gjør en ok jobb når vi setter fart i spillet, samme syntes jeg også har vært i flere andre kamper. Men vi skal istede bruke støtte passninger, og roe ned spillet helt. Kan ikke være så farlig å løpe litt ekstra? 

Ellers gjorde Masalin en god jobb, strømsborg og alsami gjorde til tider en god jobb, men senker seg ned på nivå til resten av gruppa etter hvert. 

Nei, virker som dem bør prøve å ta et skikkelig møte med gutta, og la dem snakke ut... for enten er det att dem ikke har selvtilitt eller så er det rett og slett att ingen har trua på det bakkerud driver med, eller kanskje begge?. Uansett hva det går i så må de få rettet på den knuten som har satt seg for dette holder ikke helt inn. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f