Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 16 mai 13, 11:23

I mine øyne en helt åpen kamp. Stabæk var lost før fjorårssesongen i TL startet, og begynte allerede da å bygge et nytt lag. FFK startet den samme prosessen ett år senere(da vi rykket ned først i de siste rundene).

Jeg tør påstå at vi i utgangspunktet har en bedre stall enn Stabæk, men de har kommet lenger som lag.

Det storte spørsmålet er om vi har kommet lenger siden sist, eller om vi har tatt et stag tilbake. En forutsetning for at Bakkerud skal lykkes er at han, det sportslige apparatet og spillerne har trua. Om noen mister trua på at de vil lykkes så blir det et selvoppfyllende profeti. Du må nemlig tro på at du vil lykkes for å gjøre det. Om taktikken/systemet er 100% riktig er til dels underordnet fordi det viktigste er at alle er lojale mot det man har blitt eninge om.

Det som vel påvirker spillerne er egne erfaringer og ytre påvirkning. Om spillerne opplever at de som lag presterer dårligere enn de hadde forventet, kan det påvirke negativt. Men hvilke forventninger har det hatt? Lokalavis og mannen i gata har slaktet prestasjonene(ref F-B børs) og publikum uteblir. Hvordan påvirker det? Kanskje tenker de at alle kan ikke ta feil, vi er på feil kurs? Får ikke håpe det.

Jeg håper spillerne og de som møter opp på stadion har trua!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f