Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 15 mai 13, 14:24
Endret: 15 mai 13, 14:25
Endret av: Rafn

Opprinnelig postet av kanogvetalt

 

Jeg tror en eventuell degradering i september vil være fatal for alle parter.

Når inntektene(publikum) svikter, må man ta grep på kostnadssiden. Som du insinuerer så er spillersalg den korteste veien til dette, om ikke annet for å kutte lønnskostnader.

Hvis ikke eierne spytter inn penger vil vi i beste fall ha samme spillerstall etter sommervinduet.

Klubben er inne i en ond spiral, enkelt og ugreit

De signalene jeg har fått er at eierne ikke snakker om å spytte inn flere penger , men kutte kostnader ytterligere.

Hvor mye mer er det å kutte, og hvilke spillere er det salgspotensiale i  for å bedre den økonomiske situasjonen ?

Borte er Tarik, Etzaz, Askar og Thomassen som "hjalp" oss med økonomien i 2012 både gjennom salg og reduserte lønninger.

Lønninger ble kuttet drastisk i forbindelse med nedrykket. En eventuell ytterligere lønnsreduksjon vil stille spillerne fritt til å si opp sin avtale med klubben. Om noen gjør det vites ikke, men de fleste har en smertegrense, og lønningene i klubben er ikke høye hvis noen går rundt og tror det.

De aller fleste ville hatt bedre betalt om de hadde jobbet i kassa på Rema (rakker ikke ned på det yrket).

Og som du sier:

Klubben er inne i en ond spiral. Da må man gjøre ting annerledes enn man har gjort frem til i dag, og kanskje kvitte seg med de som har hatt roret. Jeg er ikke i tvil om at det jobbes knallhardt i klubben for å rette opp skuta, men skipperen holder absolutt ikke mål.

Og hvis noen tror motivet mitt er å ta over det roret så kan jeg bare berolige dere. Det er det absolutt ikke. 

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340