Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 14 mai 13, 15:13

Må si at jeg er forundret og overrasket over at Fredrikstad Blad, som byens lokalavis og en som følger FFK såpass tett, ikke går i dybden og tar tak i hvorfor økonomien til FFK er så dårlig som den er og har vært. Det også i en tid med nærmest full stadion og en opptur for klubben. Problemet heter Værste avtalen og det klubben i sin tid, med sine udyktige mennesker i ulike posisjoner, skrev under på og senere gikk til sak på når de innså realiteten. Er et paradoks at Sarpsborg 08 og Strømsgodset som spiller på kommunale anlegg betaler ca 1 mill i året i året, mens FFK betaler/er forespeilet å betale ca 12 mill! Det er ikke levedyktig verken kortsiktig eller langsiktig. Husker godt overskriftene i lokalavisene når klubben skulle ha ny stadion, FFK "får" ny stadion og "eierskap/aksjer i stadion", Realiteten har vel visst seg som noe helt annet. Terje Høili ble nærmest sett på som en dårlig taper som ikke fikk viljen sin når det ikke ble bygget på Holmen og når han så hvor dette bar. Det som er sørgelig er at FFK sakte råtner på rot og Høili mot sin "erkefiende" Brynildsen bidrar ikke i pengesluket til Værste. Det kommer ikke til å skje noe før avtalen blir reforhandlet eller klubben får kjøpt stadion for en billig penge. Værste har oppnådd det de ikke ville fått uten FFK og Fredrikstad Stadion, en begynnende ny bydel og attraktive leiligheter/næringseiendommer på området. Laget blir svakere og svakere, lokale bedrifter sponser ikke et evig sluk og supporterne blir mer og mer likegyldige. Det er realiteten med FFK anno 2013. Greit å være positivt å støtte laget, som jeg også gjør i motgang,  men ikke si at klubben har et fundament/er bedre rustet når den nærmest lever fra hånd til munn hver måned.

---------------------------

Støtter FFK og Leeds United i medgang og i motgang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340