Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Satch

Juniorspiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 172

Lagt til: 14 mai 13, 12:46


Og de tallene hadde vært "meget bedre" om man hadde hatt en normal leieavtale for Stadion - slik som ble lovet da avtalen ble inngått. Penger som burde gått til sportslig apparat har gått, går og vil fortsatt gå til store kostnader som ikke skulle vært der.

Du har tydeligvis god innsikt i tallene : Regn på forskjellen i leienivået på Holmen (som man ble lovet) og det som reellt er betalt i Stadionleie i de årene man har vært på ny stadion. Råtips på at den summen ikke ender langt unna det akkumulerte underskuddet.- men kan godt hende at jeg tar feil.

Ikke misforstå : Jeg er selvfølgelig helt enig med deg i at man i "Ville Vesten"-årene ikke skulle bruke mer penger enn man hadde, men alt har sin årsak. Og fokus på kostnadsbesparelser, å bringe ting i balanse og få.skruen til å skrus oppover igjen på en sunn måte må nå snus mot de bakenforliggende kostnadene. Det burde vært gjort for lenge siden. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340