Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Pera

Knøttespiller
Ble medlem: 05 mai 13
Innlegg: 26

Lagt til: 10 mai 13, 08:22

Er sikker på at en dårlig siste berøring når Stander skal runde keeper skyldes nerver. Garantert så har han tenkt på den i natt og sovet dårlig. Men han kommer garantert til å sette den i fremtiden, jeg har sansen og trua for hans lekne teknikk.

Men ja det ser klønete ut når det blir som det blir. Men runder han keeper som han ønsker er det en perle scoring og da er han helt blant supporterne. Veien fra helt til syndebukk er kort i fotball, men heldigvis er veien like kort andre veien. 

Laughing

Er mer bekymert for de angriperne med rutine på dette nivået ikke leverer. Vi brenner en masse fete sjansjer samtidig som motstanderne setter sine få sjansjer. Da blir det vanskelig, men det kommer.

Vi må bare ikke svikte LAGET, for det er denne stallen vil har pr dags dato. Så jeg håper virkelig at folk stiller opp som den 12 spilleren den 16 mai. Det fortjener guttane selv om vi ikke har nok poeng enda.

 

---------------------------

Rød/hvit til jeg dør


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f