Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 02 mai 13, 23:05


Først og fremst - Grattis med seier og klar for 3. runde !

MEN.... Hvor er samhandlingen mellom våre spillere? 700 feilpasninger og 300 fryktelige mottak!Det er fader meg noe av det værste jeg har sett på år og dag fra FFK. Hva har skjedd med Jabbie, hva med kantene våre, hva med samspillet mellom midtbanen/kantene og Momo/Roszhat ? Hvorfor blomstrer ikke Simen Rafn på en dag som dette?  Her var det ikke mange som hadde det moro!

Er Moss så gode at de klarte å rive spillet vårt opp med unntak av det som skjedde etter Standerholens innhopp (han og forsvaret var gode).

Det ryktes at stilen som skal rendyrkes er ballbesittende. Vet ikke helt om det er riktig etter å ha sett dagens mottak, pasninger og samhandling. Dette må ha vært en skrekkopplevelse for Bakkerud sett i lys av planen og at vi har kommet helt til mai. Vi har vært vesentlig mer ballbesittende i tidligere år (elv når det ikke har vært den dedikerte stilen), det er helt sikkert.

Kjør på guttær, men vi forventer 60 % bedring i samspillet. Vi publikummere liker også å se på det som er bak resultatet, har litt troa på at det har noe å si over langen selv om noen trenere driter i slikt.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f