Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 15 apr 13, 11:51

Vi startet kampen godt, og fikk også uttelling. Etter hvert tok Bryne mer og mer over og utligningen rett før pause var ikke mot mot spillets gang. Jeg var veldig fornøyd totalt sett med første omgangen (mye siden vi da var ferdig med motvinden) og tenkte at vi ville vinne i medvinden i 2. omgang.

Desverre var spillet i 2. omgang elendig og vi skapte svært lite og Bryne vant fortjent.

Det virket som vi var helt tomme i 2. omgang noe jeg synes er skremmende. Hvis vi ser på enkeltspillere virker ikke Stene å være i god form, Anier satt heller ikke særlig preg på kampen og Momo var ikke med pga skade. Julius er god, men faller av (noe han ikke er alene om).

Neste kamp er mot Sandefjord som kanskje er det beste laget i Adeccoen, vi er hjemme og jeg håper vi får se full innsats og et lag som ikke faller sammen i 2. omgang.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f