Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 02 apr 13, 12:00

Så lenge situasjonen med klubb/Værste er som den er,er det ikke grunnlag for TL spill i nærmeste fremtid. Vi er helt avhengig av at klubben får fram et slagkraftig lag av 'egne'/'billige' spillere,og at 'midt-på -treet trenere gjør en kanonjobb.

Desverre er det der klubben FFK er pr idag. Bare så synd at alle lag i Adecon vil se på de 2 kampene imot oss som juleaften og 17 mai på en gang. Vi vil ikke få noe gratis. Adecoen er beinhardt slit. Med dagens tropp har vi strengt tatt ikke no i TL å gjøre heller,og med den økonomiske hverdagen vi nå har,er det heller ikke rom for å forsterke med kvalitets spillere,som kan heve laget i en evnt TL.

Når spillere som ville vært nr 18-19 osv i andre klubber,er våre 'bærebjelker' sier det seg sjøl at dette blir tøft. Men.......jeg nekter å gi opp......skal støtte så godt jeg kan.Laughing


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f