Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 01 apr 13, 22:31
Endret: 10 apr 13, 20:43
Endret av: Rey

Siste treningskamp før alvoret starter viste at vi fortsatt har litt å jobbe med. Den attraktive fotballen Bakkerud har snakket om har vi foreløpig ikke sett noe til.

Heldigvis får vi forhåpentligvis tilbake noen spillere til kampen mot Hødd.

Laget mot Hødd? Aner ikke. Veldig usikker på hvordan midtbanen settes sammen og jeg føler ikke at noe er et klart førstevalg. Eneste jeg er rimelig sikker på at spiller er Adaramola. De tre andre plassene føler jeg er rimelig åpne og på grunn av skadene vi har (hatt) er det ingen alternativer som gir en midtbane som er veldig samspilte.

Standerholen har spilt de fleste treningskampene, men jeg tror ikke han starter kampen på mandag
Ramberg har spilt relativt lite i oppkjøringen på grunn av skader og har blitt flyttet mye rundt. Tror likevel han tar en plass sentralt sammen med Adamarola
Jabbie er jeg veldig usikker på. Satt på benken i dag, rangert etter Halvorsen sentralt. Tror han starter på benken.
Halvorsen konkurrerer med Standerholen om en plass på høyrekant og jeg tror han tar denne pga rutinen.
Solberg kom litt sent i gang, men som den poengspilleren han er tror jeg han tar en plass på venstrekant

På topp er Stene sikker. Shaswari er nok et førstevalg hvis han er skadefri noe de hinter om at han vil være om en uke.

Da blir laget slik.

Masalin

Landgren - Martinsen - Grorud - Aleesami

Halvorsen - Adamarola - Ramberg - Solberg

Stene - Shaswari

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340