Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 14 jan 13, 17:47

Jøss, det er liv i det forumet her enda? Mysthical, keiko99, plankekæll, rasle og resten av fansen vår holder fortsatt ut, godt å se! Nå har ikke jeg lest gjennom hver bidige post her, men det har kommet meg for øre at dere har tolket det dit hen at vi ikke skal betale for oss, det er selvsagt bare oppspinn. I motsetning til andre i FFK systemet så har vi faktisk planer om å gjøre opp for oss, vi har startet kronerulling internt og har satt i gang en idémyldring for hvordan vi kan tjene inn litt cash så vi får betalt boten FFK har blitt ilagt. Jeg Så også det var en som nevnte lenger opp her at Ikaros og Ultras Felt C betaler bøtene selv, dette er faktisk noe Klanen og Kanarifansen hjelper til med å betale ned, da de også har vært delaktige i pyroshow og er generelt tilhenger av kontrollert pyro på tribunen (som de fleste andre supportergrupper i Norge også er).


Mvh: En gjeng hjernedøde drittunger, Supras Fredrikstad.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

Supras Fredrikstad, loud and proud since 11.09.09.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f