Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 13 jan 13, 00:09

Men kjære, vakre, vene.

For min del må gjerne de som har rotet klubben inn i problemer med skatteetaten og politiet rulles i tjære og fjær og tvinges til å betale hver krone de har påført klubben av utgifter, av egen lomme.

Det endrer ikke det faktum at Supras oppfører seg som en gjeng jævla drittunger, når de først gjør noe de utmerket godt vet at klubben vil få straff for (siden andre klubber har blit straffet for det samme før) og deretter åpent står fram og sier at ja, vi gjorde dette, men nei, vi vil ikke påta oss straffen!

FFK som organisasjon kunne forhindret skattesnusket ved å hatt gode varslingsrutiner og gode etiske retningslinjer internt. Det skjedde ikke, og FFK som organisasjon får straff.

FFK som organisasjon kunne ikke, med sikkerhet, hindret blussing på tribunen uten å kroppsvisitere hver fordømrade tilskuer, og det grundig. Dette vet både jeg som sittende, ikke-blussende og sporadisk syngende langsidesupporter og de kjempesuperoptifantafenomenalistiske supersupporterne i Supras. Men forbundet har bare myndighet til å straffe FFK, ikke de individene som har utnyttet dette faktum til å medbringe pyrotekniske effekter inn på stadion. Resultatet er at FFK straffes for noe FFK ikke har hatt mulighet til å hindre uten å gjøre uforholdsmessige inngrep mot den gjengse tribunesliter. Kan ikke Supras-gjengen ta inn over seg dette, og betale? Heltene deres i Ultras Felt C og Ikaros har tydeligvis det.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f