Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 12 jan 13, 14:24

Opprinnelig postet av jinky

Hvorfor skal vi i blussesaken peke ut unge privatpersoner som vi ikke en gang vet hvem er, når vi i langt mer omfattende og skadelige saker for klubben skal la utgiftene dekkes internt? Er dette riktig? Man må som kjent feie for egen dør.

Ja, for oss supportere er det helt riktig å peke ut de som blusset til å gjøre opp for seg. At de er unge er irrelevant. At man ikke vet hvem det er er heller ikke riktig. En av dem har til og med skrevet i Evig Aristokrat og skrytt av stuntet.

Det som er relevant er at disse privatpersonene visste meget godt at klubben kom til å få bot for dette. Jeg syns faktisk det er værre at det er privatpersoner som påfører klubben disse utgiftene enn noen i klubben. De andre hadde fått mandat til å handle på vegne av klubben. De dret seg riktignok ut, men de handlet på vegne av klubben. Det gjorde ikke Supras . De handlet helt på egenhånd uten tanke på den vansklige økonomiske situasjonen klubben er i. I fjor hadde ikke klubben råd til bananer som en del av restitusjonen engang. De burde tenkt på hvor mange bananer man kunne fått for disse 15000.

Og hvis de ikke tar ansvar for sine handlinger nå, hvordan skal man da kunne stole på dem ved neste korsvei? Jeg tviler sterkt på at de har lyst til å slutte med blussingen. Neste gang dem blusser vil boten være større. Hvis de ikke bryr seg om å betale denne boten, hva er sannsynligheten for at de kommer til å betale neste? Nei, da er det bedre å nekte dem inngang på stadion. Dem bryr seg tydligvis ikke om klubben.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f