Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

jinky

Knøttespiller

Ble medlem: 08 jan 13
Innlegg: 30

Lagt til: 11 jan 13, 20:24

Opprinnelig postet av mysthical

Selvfølgelig finnes det ugress over alt og ikke kom her og si at klubbstyret prøver å rydde opp, de har fjernet mange lik fra tidligere styre. Jada dagens styre er tidvis udugelige de også men de prøver nå en gang å rette opp i ting i motsettning til Supras som bare skyver alle andre forran og skylder på alt annet.

Men hva som om dagens styre er udelige er det da ok for en supportergruppering å bevist med full viten og vilje og påføre klubben ennå større økonomisk bellasting? Håper også at du kommer frem til at svaret her er nei.

Men siden du kunne bidra med noen kr så sett i gang denne kr rullingen da, for det skulle seriøst supras gjort for lenge siden. De har pr dags dato aldri tatt ansvar for noe av det de har gjort, bare flytta skyld og alt andre steder og vridd saken over på noe helt annet slik det prøves på her nå ved å skylde på styre og at de er udugelig og også har mye svin på skogen. På tide å vokse opp og stå for det man har gjort. Vi at man har hår på ballene og brystkassa og ta straffen som en mann.

Så har bare en ting å si. Supras se til h... å stå for det dere selv innrømmer å ha gjort. Betal den JÆVLA bota ASAP. Slutt å skylde på alle andre.

Supras har vel ikke skyldt på alle andre for sine egne handlinger? Så vidt meg bekjent så har de ikke kritisert det sittende styret spesielt mye heller. Personlig synes jeg at dagens styre gjør en god jobb. Ingen overilte og lite gjennomtenkte beslutninger. Den administrative avdelingen er den mest profesjonelle delen av klubben for øyeblikket slik jeg ser det. 

Det er jeg som prøver å dra paraleller mellom behandlingen av de alternative grupperingene i Fredrikstad og behandlingen av tidligere administrative ansatte som utvilsomt har kostet klubben mer økonomisk og omdømmemessig i negativ forstand enn det Supras og BRH noen gang vil være i stand til. Supras har ingenting med mine meninger å gjøre. Ikke er jeg en representant for eller medlem av noen gruppering heller. Felles for alle er at vi bryr oss om klubben. Og noen av dere ønsker å ta fra enkelte supportere muligheten til å se kamper på stadion, noen ønsker til og med at enkelte supportere skal betale klubbens bøter. Paradokset er at dette ALDRI var et tema når Rune Henriksen, Bjørn Jensen, Frode Kværneng, Morgan Andersen eller Harry Hansens "innsats" i klubben ble diskutert. Personer som har kostet oss mange millioner kroner i tapte inntekter, gjeld, lite konkurransedyktig lag osv. Noen av disse, spesielt Henriksen (som i ettertid var den som kanskje fortjente det minst) fikk mye tyn her på forumet og i lokalpressen. Samme med Morgan, han var innblanda i mye rare opplegg men om han er så skyldig som enkelte vil ha det til er heller tvilsomt. De tre andre er i følge norsk lov skyldige i økonomisk kriminalitet. Raio Piiroja og Brian West er vel fortsatt under etterforskning. Jeg har sett samtlige av de nevnte på VIP-tribunen denne sesongen.

Om disse få individene i Supras burde bli utestengt og pålagt å betale klubbens bøter fra egen lomme, burde vi ikke være konsekvente og kreve at personer høyere opp i systemet lider samme skjebne? Eller er økonomisk kriminalitet mer akseptert blandt den vanlige supporteren enn uansvarlig bruk av pyroteknikk?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f