Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 22 des 12, 00:54

Opprinnelig postet av keiko99

hvorfor ?????????????

skjønner ikke dissa folka mere en så så gjerne tomme tribuner.....

noen ganger trenger en strenge lover slik at folk skjønner ting...

derfor støtter jeg strengere regler

Kjempesmart å straffe ikke bare de som forårsaket boten (og som antagelig kan telles på fingrene), men alle oss andre 7-8 000 som befinner seg innenfor stadionportene.

Det kalles å rette baker for smed, og er ingenting annet enn feil. La oss regne på det. La oss si at det ville kommet 6000 personer på kampen, og at de i gjennomsnitt ville betalt 150 kroner for billetten. Det er 900 000 kroner. Ganske mye peng for en fotballklubb som sliter økonomisk. Står en slik straff i stil til regelbruddet? La meg legge til at FFK fikk 400 000 i straff for å ha bidratt til skatteunndragelse over flere år (Piiroja-saken). Atskillig mindre enn tapte billettinntekter ved en kamp for stengte dører.

Med tomme tribuner straffes ikke bare de som fyrer bluss. Da straffes resten av publikum. Da straffes jeg. Det aksepterer jeg ikke, for jeg har ikke brutt noen regler.

Det er ikke snakk om opptøyer, en hel tribune som roper rasistiske slagord eller knivstikking av bortefansen. Det er et regelbrudd. Problemet her er bare at de som står for regelbruddet er fullt klar over at de selv har ansvaret for at FFK straffes økonomisk, men nekter å ta ansvaret ved å betale boten.

At straffen i seg selv er en ikke alt for stor bot er helt greit.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340