Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 03 des 12, 11:02
Endret: 03 des 12, 11:06
Endret av: bateman

Virker urealistisk at FFK skal hente TL spillere så kanskje greit å ta en titt på denne (laget i oktober, sikkert noen endringer siden da?): (mine kommentarer i kursiv)

Start: Jonny Kristiansen, Solomon Owello, Jesper Mathisen, Olufemi Oladapo, Fredrik Strømstad, Steinar Pedersen, Dardan Dreshaj, Nicolai Aas. Owello urealistisk, ellers lite spennende...


Sarpsborg: Morten Giæver, Glen Roberts, Mehmet Divanovic, Erik Jonvik. Giæver holder nivået og vel så det, får ikke ny kontrakt. Sterkt linket til Ull Kisa.


Sandefjord: Dawda Leigh, Alexander Garielsen, Tijan Jaiteh. Jaiteh er spennende, vi trenger flere alternativer på midten. Flere kamper i TL i beltet. Men skal nok tilbake til Brann hvor han er under kontrakt.


Mjøndalen: Aziz Idris, Stian Ohr, Knut Rønningene, Morten Sundli, Kyle Helton, Joackim Olsen Solberg, Ivar Andreas Forn. Lite interressant her..


Bodø/Glimt: Christian Berg, Ruben Imingen, Thomas Jacobsen, Papa Alioune Ndiaye, Jonas Ueland Kolstad. Imingen var et stort talent som dessverre er satt tilbake grunnet en langvarig skade tilbake i tid. Mulig cover for Aleesami? Kulturskifte kan hjelpe en spiller som stagnerer.


Ranheim: Daniel Krogstad, Kristian Sørli, Erik Malmo, Michael Stilson, Bendik Bye. Tja...


Kongsvinger: Lester Blanco, Elias Valderhaug, Kai Olav Ryen, Arnar Førsund, Gøran Wigum, Marius Pierau, Christian Aas. Førsund er ok, men stoppere har vi nok av. Som høyreback derimot kan han være aktuell.


HamKam: Tore Andreas Gundersen, Thomas Lehne Olsen (klar for Strømsgodset), John Anders Rise, Ørjan Berg Hansen, Fredrik Sjølstad, Atle Tronsmoen, Emil Sildnes. Gundersen har vel klart seg greit i Adeccon, men håper på en sterkere navn på topp.


Bryne: Kai-Ove Stokkeland, Esben Ertzeid, Kim Nyborg, Geir Dahle Høyland, Håkon Stenersen, Håvard Urstad, Diogo Fernandes, Kai Risholt, Tommy Eide Møster, Geir André Herrem, Jonas Høidahl, Øyvind Braaten, Anders Dahle Thorsen, Henrik Breimyr, Eirik Jakobsen, Mobi Okoli. Risholt! hehe. Den beste av de tilgjengelige her, men jeg tviler...


Hødd: Christian Mork, Ørjan Nyland (molde), Jan Lennart Urke, Fredrik Klock, Erik Sandal, Eirik Heltne, Vegard Heltne, Kazeem Ahmed, Espen Standal, Elias Nonso Lala. Nope!


Tromsdalen: Reidar Waage, Jonas Johansen, Eirik Bertheussen, Ole Talberg, Eirik Sørensen, Eirik Yndestad, Fredrik Allertsen. Jonas Johansen har jeg hørt mye bra om, noen som kjenner han godt?


Ull/Kisa: Vikor Adebahr, Kim Brenna, Kristian Flittie Onstad, Steevan Humberto Dos Santos, Daniel Moen Hansen, Kim Holmen, David Jansen, Ola Jørstad, Tom Kristoffersen, Lars Jørgen Mork, Henrik Nordnes, Arnold Origi, Petter Severeide, Asgeir Snekvik, Eirik Soltvedt, Erik Stensby, Alexander Vangen. Onstad hadde vært en fin signering, Holmen er rask men mangler MYE på avslutningsteknikk...Origi sier jeg ja takk til, da har vi 2 solide keepere for Adeccon.


Strømmen: Martin Jørgensen, Duwayne Kerr, Erik Walcott, Espen Olsen, Miguel Hamutenya, Robin Daly, Erik Thorud, Francois Yabre, Steinar Strømnes, Gøran van den Burgt, Stian Rasch. Den Burgt fikk 1 sesong som førstevalg for Lyn i TL, siden imponert på Strømmen. Sentral midtbanespiller med slepen teknikk. Ballfordeler, og en spillertype jeg vil tro Bakkerud liker!


Notodden: Borgar Velta, Paal Christian Alsaker, Tarjei Dale, Jan Tore Amundsen, Andreas Granerud, Håvard Kleven, Lars Lien, Klas Ufs, Anders Larsen. Nei og atter nei!


Alta: Lukasz Jarosinski, Martin Norbye, Dag Andreas Balto, Håvard Nome, Aleksander Solberg, Magnus Nikolaisen, Brendan King, Sega Ngom, Martin Overvik. No way José!


Bærum: Rozhat Shaswari, Andreas Aalbu, Daniel Berg, Sebastian Troupe, Lars Sandbu, Thomas Finstad, Thomas Larsen. Adjø

 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f