Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 30 nov 12, 17:36

Opprinnelig postet av bateman

 

Selvom vi beholder Stene ønsker jeg en solid spiss til, hverken Gueye eller spesielt Ruud Tveter har vist noenting i TL og Adeccon tidligere. Gueye en positiv tilvekst i 2013? Halvorsen kan fort bli brukt på topp i 2013.

 

Ruud Tveter har vel så definitivt vist noe i Adeccodassen, det var derfor vi hentet ham fra Follo.

Bortsett fra dette er jeg enig i det du skriver om de ulike lagdelene.I Adeccodassen kan nok også Mads Hansen være OK som nødløsning på venstreback. I TL, not so much. Første pri må være en ny keeper til erstatning for Knudsen (som legger opp), og én sentral midtbanespiller. Om Holm ikke er klar før til sommeren, har vi bare to (Jabbie og Ramberg) som har dette som sin foretrukne posisjon på banen. Det blir tynt. Ingen reserveløsning dersom en av dem blir skadet eller er ute av form.

Samtidig må vi huske at vi er en klubb på sparebluss inntil man klarer å få fart på sponsingen igjen. Det kan være at et sterkt førstelag er alt vi kan håpe på, og at backup må bestå av juniorspillere og andre med lite A-lagserfaring.

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f