Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 nov 12, 16:54

De 11 utvalgte(?):

Masalin

Lønn Jensen - Grorud - Durè - Aleesami

Halvorsen - Holm - Ramberg - Hansen

Stene - Gueye

Backup/benk:

Keeper: ?

Forsvar: Strømsborg og Martinsen

Midtbane: Jabbie og Rafn

Angrep: Ruud Tveter

Jeg begynner med angrepet! Stene er målgarantist i Adeccon, håper virkelig vi får beholde han. Tror ikke han innfridde nok til å få oppmerksomhet fra andre TL klubber. Synes han kom ok fra det mtp ingen TL erfaring.

Selvom vi beholder Stene ønsker jeg en solid spiss til, hverken Gueye eller spesielt Ruud Tveter har vist noenting i TL og Adeccon tidligere. Gueye en positiv tilvekst i 2013? Halvorsen kan fort bli brukt på topp i 2013.

Oppsumering: Stene + 1.

Midtbanen behøver også litt påfyll. Hansi tar vel 1 år til, men Holm er ute til neste sommer og forventer lite av han i sitt siste år i FFK. Alderen tatt i betrakning, og grad av alvorlig skade. Landgren forsvinner så da sitter vi igjen med Jabbie som absolutt kan gjøre en ok figur i Adeccon. Varierer enda fruktelig underveis i kampene. Ny spiller inn sentralt behøves.

På kantene må vi håpe Rafn finner tilbake til seg sjøl, type før skrekktaklingen av svinet Vidalon i Moss. Hansen må skjerpe seg kraftig, men vil nok uansett få spilletid grunnet manglende konkurranse. Halvorsen soleklart førstevalg. En kantspiller til behøves, man bør ha 4 stk tilgjengelig, ivhertfall når en kan forvente at Halvorsen trer opp som spiss endel.

Oppsummering: 2 nye.

Forsvaret ser sterkest ut per dags dato. 4 gode midtsoppere hvor Vidar og Strømsborg også kan spille høyreback. Lønn Jensen en spennende spiller. Aleesami selvskreven. Vil heller prioritere styrking av andre ledd. Skulle dog feks Aleesami pådra seg skade er det ønskelig med et cover for ham.

Oppsummering: ingen nye.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f