Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 27 nov 12, 09:58
Endret: 27 nov 12, 10:00
Endret av: madserazzi

Well, ift å ansette/ikke ansette Reka, er vel det egentlig et regnestykke.(forutsatt at det i det hele tatt er mulig å få han hit)

Jeg er 100% sikker på at Reka vil skape en helt annen entusiasme blant folk, sponsorer og rike onkler, enn f.eks en junior trener ingen har hørt om før.

Si at Reka skal ha 2 mill i lønn, og junior treneren 500K. Vil ansettelse av  Reka generere mer inntekter til klubben enn det mellomlegget utgjør, slik at det faktisk lønner seg å ansette Reka, selv på 4-dobbelt lønn?

I den situasjonen klubben er i nå, mener jeg Reka kan være tungen på vektskålen, og han vil GARANTERT være verdt mer enn ovennevnte mellomlegg i forhold til de fleste andre trenere.
Den mannen er det mye blest rundt, og trolig vil økte sponsorinntekter kunne dekke over nevnte mellomlegg. Klubben vil da kanskje kunne tjene på det grunnet høyere tilskuertall, og plutselig tiltrekker vi oss kanskje bedre spiller og pga profilert hovedtrener.

At mannen til tider er rabiat, det får vi leve med. Vi får uansett ikke i pose og sekk.

Kjære Høili og andre rike onkler, kjenn deres besøkelsestid.

LØP OG KJØP!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f